31 Μαρ 2014

H "δική μου" Λέσχη Ανάγνωσης

Η "δική μου" Λέσχη Ανάγνωσης είναι δική μου γιατί τα μέλη της είναι φίλοι μου. Είναι οι φίλοι που έκανα με σημείο αναφοράς το λογοτεχνικό βιβλίο. Εκείνοι που ανυπομονώ να συζητήσω μαζί τους τις εντυπώσεις μου για κάθε νέο βιβλίο που θα με ενθουσιάσει. Εκείνοι που ξέρω ότι θα με ακούσουν προσεχτικά, με πραγματικό ενδιαφέρον και ότι θα συμμεριστούν τον ενθουσιασμό μου, γιατί μοιραζόμαστε την ίδια αγάπη. Τα βιβλία.

Η "δική μου" Λέσχη Ανάγνωσης είναι μια παρέα. Μια παρέα που δεν την ενώνουν καταστατικά, τίτλοι ιεραρχίας ή λογιστικά βιβλία. Την ενώνουν συζητήσεις γόνιμες και απολαυστικές για τα βιβλία,  εκδηλώσεις που με όρεξη έστησε για κάποιο βιβλίο ή το συνολικό έργο συγγραφέων, οι Βιβλιο-ανταλλαγές, η Δανειστική Βιβλιοθήκη της που πρόσφατα ξεκίνησε να λειτουργεί στο σταθερό τα τελευταία χρόνια στέκι μας, το Zero.

Η "δική μου" Λέσχη Ανάγνωσης βρίσκεται στην Κω. Ξεκινήσαμε το 2008 και από τότε έχουμε σταθερό ραντεβού κάθε μήνα (και συχνότερα αρκετές φορές) για να τιτιβίσουμε για το βιβλίο που διαβάσαμε, να συμφωνήσουμε, να διαφωνήσουμε, να πούμε τα νέα μας over a cup of coffee, chocolate or whatever, να οργανώσουμε (και να οργανωθούμε) για τις βιβλιο-δραστηριότητές μας.

Η "δική μου" Λέσχη Ανάγνωσης είναι ένα παιδί που μεγαλώνει και ωριμάζει. Στα χρόνια που πέρασαν οι συναντήσεις και οι δράσεις μας μετρούν και μαρτυρούν πολλές ευχάριστες στιγμές, εμπειρίες, χαρές, συγκινήσεις. Μετρούν και ανθρώπους, μέλη, που για διάφορους λόγους δεν μπορούν πια να είναι μαζί μας, αλλά μας θυμούνται και χαίρονται όταν μας ξαναβλέπουν. Μετρούν και άλλους ανθρώπους που μας γνώρισαν μέσα από τις εκδηλώσεις και μας εξέφρασαν το δικό τους ενθουσιασμό για την ύπαρξη της Λέσχης, για το συγγραφέα που είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά, για το καινούριο βιβλίο που απέκτησαν δίνοντας στη Λέσχη ένα δικό τους για να βρει νέο αναγνώστη.

Η "δική μου" Λέσχη Ανάγνωσης, τέλος -αν και αυτός ο "κατάλογος" εντυπώσεων, αναμνήσεων και στιγμών δεν έχει τόσο εύκολα τέλος- είναι η Τζουζεπίνα, η Γιώτα, η Τασία, ο Νίκος, η Αρετή, η Στέλλα, ο Θανάσης, η Ελένη, ο Γράμος, η Τζένη που μόλις ήρθε. Είναι και η Μάρθα που φέτος μας "παρακολουθεί" από το Ναύπλιο, η Μαρίνα που πρόσφατα έγινε μαμά και όλοι οι άλλοι που υπήρξαν συνοδοιπόροι μας στο δρόμο της ανάγνωσης και των βιβλίων. Είναι το Zero και ο Κώστας που μας φιλοξενούν, καθώς και όσοι κατά καιρούς βοήθησαν με κάθε τρόπο τις δράσεις μας.



* Και αν τυχόν δεν κουραστήκατε ακόμη, σας προσκαλώ στα διαδικτυακά μας στέκια: blog:  Λέσχη Ανάγνωσης Κω
facebook

6 σχόλια:

  1. Διαβαστερό αυτό το νησί! Μπράβο που είστε τόσοι πολλοί που αγαπάτε το βιβλίο συγκεντρωμένοι σε ένα μέρος.
    Στην Κω έχω πολύ καλούς φίλους και έρχομαι πολύ συχνά. Ή μάλλον ερχόμουν, γιατί έχω να έρθω από το 2008, αλλά που θα μου πάει θα σας ξανάρθω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μας ξανάρθεις, librarian, και να ειδοποιήσεις εγκαίρως να κανονίσουμε να σε γνωρίσουμε!

      Διαγραφή
  2. Η Μάρθα από το Ναύπλιο αν θέλει βιβλιοκουβέντες απέναντι από το Μπούρτζι θα με βρει (σε κάποιο παγκάκι να ρεμβάζω)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :-) Και πού ξέρετε, μπορεί να γίνει η αφορμή για μια νέα Λέσχη Ανάγνωσης εκεί!

      Διαγραφή
    2. Δηλαδή αν δω άτομο μόνο σε παγκάκι απέναντι απ' το Μπούρτζι, να πάω να μιλήσω κατευθείαν; Μάρθα

      Διαγραφή
  3. Εεεε εντάξει μην σε πάρω στο λαιμό μου... Πάντως το email μου θα το βρεις στο προφίλ μου, για πιο σίγουρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή